I Plan får du en unik mulighet til å gjøre en forskjell for barn og unge som virkelig trenger det. Vi tror på en fleksibel arbeidshverdag og legger til rette for en god work/life balance. Ansatte har mulighet til å jobbe fra andre steder enn på kontoret opp til 50 % av tiden. Vi har en inkluderende og sosial kultur med bordtennis, vaffelfredag og andre aktiviteter. Vi kan også friste med trening i arbeidstiden og gode forsikring- og pensjonsordninger.
Som Commercial Manager vil du inngå i avdelingen Partnerships & Business Development. Dette er en relativt ny avdeling i Plan Norge som jobber på tvers av hele organisasjonen, og innehar ansvaret for samarbeid med privat næringsliv.
Dine arbeidsoppgaver vil være:
Vi tror dette er en god beskrivelse av deg:
Hvordan er det å jobbe hos oss:
I Plan har vi fokus på tverrfaglighet og mangfold, og mener at dette bidrar til bedre resultater. Våre ansatte har et bredt spekter av kompetanse og erfaring, noe vi setter stor pris på. Derfor oppfordrer vi alle kvalifiserte kandidater til å søke. Uansett hvem du er – hos oss kan du være deg selv.
Dersom du er aktuell for stillingen, tilbyr vi deg en omvendt referansesjekk. Det betyr at du får ringe noen av våre medarbeidere og stille de spørsmålene du måtte ha, for å forsikre deg om at vi er en god match.
Les mer om hvordan det er å jobbe i Plan her
Vi holder til i Oslo Sentrum, og flytter inn i nye og freshe lokaler 01. januar 2024.
I Plan jobber vi for barn og unges rettigheter i mer enn 50 land. Vi er en del av den globale organisasjonen Plan International, og har et tett faglig samarbeid med våre internasjonale kollegaer. Hos oss møter du 70 engasjerte og faglig dyktige ansatte. Vi er opptatt av innovasjon, forretningsutvikling og har vunnet flere priser for markeds- og kommunikasjonskampanjer. Uansett hvilken stilling du har så er målet det samme – å jobbe for at barn skal få en bedre fremtid.